Evidencia dochádzkového systému pomocou modernej aplikácie

Dátum: 16. júla 2023

Evidencia dochádzky prostredníctvom mobilnej aplikácie je rýchla a jednoduchá. Zamestnancom dokáže šetriť čas, nehovoriac o tom, že vedúcim manažérom alebo majiteľom spoločnosti umožňuje kontrolu kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Aké ďalšie výhody sa spájajú s dochádzkovým systémom fungujúcim formou mobilnej aplikácie?

Webové aj mobilné rozhranie

Moderné dochádzkové systémy, ktoré umožňujú evidenciu dochádzky prostredníctvom mobilnej aplikácie, majú okrem nej aj klasické webové rozhranie. Spôsob jeho fungovania sa odvíja od zvolenej technológie, rovnako ako aj typ a počet funkcií. Väčšina systémov je však prehľadná a intuitívna na používanie. Zamestnancovi tak nerobí žiaden problém.

Webové rozhranie je síce praktické, no spravidla len vtedy, keď si ho otvoríte na počítači alebo notebooku. Na malej obrazovke mobilu môže veľa vecí chýbať, čo vo výsledku komplikuje prácu na cestách alebo na miestach, kde nemáte počítač.

V takýchto situáciách nastupuje mobilná aplikácia, ktorá má rovnaké funkcie ako webová verzia. Na rozdiel od nej je však upravená tak, aby sa bez väčších komplikácií prehliadala aj na menších displejoch a umožňovala využívať systém dochádzky naplno.

Funkcie mobilnej aplikácie

Mobilná aplikácia moderného dochádzkového systému Biometric poskytuje niekoľko základných a doplnkových funkcií. K nim patria:

Intuitívne ovládanie

Aplikácia dochádzkového systému je vytvorená tak, aby sa používala dobre každému zamestnancovi. Jej prívetivé a priateľské rozhranie pomáha nájsť všetko, čo potrebujete v priebehu niekoľkých sekúnd. Zbytočne vás nezdržuje a šetrí vám čas.

Push notifikácie

Chcete byť neustále informovaní o tom, čo sa deje v práci? Prípadne len chcete, aby vám aplikácia dala vedieť, keď bude mať hotové nejaké reporty a štatistiky? Využite funkciu push notifikácií a uistite sa, že nikdy neprídete o nič dôležité.

Prispôsobenie režimu

Aplikácia Biometric poskytuje dva režimy, tmavý a svetlý, ktoré zvyšujú používateľský komfort. Oba sú charakteristické tým, že sú veľmi praktické, dobre sa na ne pozerá a tlačidlá aj text sú čitateľné, takže pri práci nič neprehliadnete.

V rámci dizajnu netreba zabúdať ani na to, že aplikáciu si môžete upraviť do korporátnych farieb. Tým efektívne podporíte firemnú identitu.

Kompatibilita s najpoužívanejšími operačnými systémami

Aplikácia na evidenciu dochádzky je kompatibilná s tými najpoužívanejšími operačnými systémami vrátane iOS a Android. Máte istotu, že pri používaní nebude robiť žiadne problémy a do mobilu si ju bude môcť stiahnuť každý zamestnanec.

Nahrávanie dokumentov

Potrebujete do systému nahrať dovolenkový lístok, potvrdenie od lekára, faktúry alebo iné dokumenty? Aj na tento úkon je ideálna mobilná aplikácia. Namiesto náročného a zdĺhavého skenovania papierov, ich ukladania do počítača a následného vkladania do systému stačí využiť fotoaparát telefónu, dokument odfotiť a rovno ho nahrať.

Desiatky funkcií

Mobilná aplikácia poskytuje rovnaké funkcie ako webové rozhranie. To znamená, že prostredníctvom nej môžete:

  • evidovať dochádzku bez terminálu,
  • kontrolovať a opravovať dochádzku,
  • spravovať dovolenky zamestnancov,
  • nahrávať a odosielať dokumenty,
  • prezerať rôzne reporty a štatistiky, a veľa ďalšieho.

Jednotlivé úkony môžete robiť odkiaľkoľvek – z home office, pracovnej cesty či terénu. Jediné, čo na to budete potrebovať, je pripojenie na internet.

Buďte informovaný o novinkách a akciách, prihláste sa do newslettera.

Odber noviniek
Vaše osobné údaje sú spracované v súlade s našim Zásadami na ochranu osobnych údajov

Naše ďalšie články

Automatizácia v dochádzkových systémoch
Sledovanie dochádzky zamestnancov je bežnou činnosťou, s ktorou sa stretnete snáď v každej firme. Jediným rozdielom je spôsob, akým sa to robí. Kým ...
Prístupové systémy vo verejnom sektore
Moderné prístupové systémy sú neoceniteľným pomocníkom, ktorý má široké využitie. Skvelo poslúžia nielen v menších či väčších súkromných...

Napíšte nám

Máte nejaké otázky alebo chcete vedieť viac o našich produktoch? 
Zanechajte nám odkaz alebo napíšte mail na info@biometric.sk 
a my Vám radi poskytneme všetky informácie.
Kontaktovať nás môžete aj tu:

+421 221 025 460
obchod@biometric.sk
Napíšte nám
Vašu firmu vnímame ako celok, navrhneme Vám a pripravíme komplexné riešenia pre optimalizáciu pracovných procesov, evidenciu zamestnancov, či kontrolu pohybu a zabezpečenie priestorov firmy. Prostredníctvom nami navrhnutých a vyvinutých inovatívnych systémov zefektívnime podnikanie v rôznych oblastiach.
BIOMETRIC, spol. s r.o.
Rovniankova 2, 851 02 Bratislava
IČO: 43 874 801
DIČ: 2022498731
IČ DPH: SK2022498731
© 2022 BIOMETRIC, spol. s r.o.
crossmenu