Evidencia dochádzky prostredníctvom mobilnej aplikácie je rýchla a jednoduchá. Zamestnancom dokáže šetriť čas, nehovoriac o tom, že vedúcim manažérom alebo majiteľom spoločnosti umožňuje kontrolu kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Aké ďalšie výhody sa spájajú s dochádzkovým systémom fungujúcim formou mobilnej aplikácie?
Moderné dochádzkové systémy, ktoré umožňujú evidenciu dochádzky prostredníctvom mobilnej aplikácie, majú okrem nej aj klasické webové rozhranie. Spôsob jeho fungovania sa odvíja od zvolenej technológie, rovnako ako aj typ a počet funkcií. Väčšina systémov je však prehľadná a intuitívna na používanie. Zamestnancovi tak nerobí žiaden problém.
Webové rozhranie je síce praktické, no spravidla len vtedy, keď si ho otvoríte na počítači alebo notebooku. Na malej obrazovke mobilu môže veľa vecí chýbať, čo vo výsledku komplikuje prácu na cestách alebo na miestach, kde nemáte počítač.
V takýchto situáciách nastupuje mobilná aplikácia, ktorá má rovnaké funkcie ako webová verzia. Na rozdiel od nej je však upravená tak, aby sa bez väčších komplikácií prehliadala aj na menších displejoch a umožňovala využívať systém dochádzky naplno.
Mobilná aplikácia moderného dochádzkového systému Biometric poskytuje niekoľko základných a doplnkových funkcií. K nim patria:
Aplikácia dochádzkového systému je vytvorená tak, aby sa používala dobre každému zamestnancovi. Jej prívetivé a priateľské rozhranie pomáha nájsť všetko, čo potrebujete v priebehu niekoľkých sekúnd. Zbytočne vás nezdržuje a šetrí vám čas.
Chcete byť neustále informovaní o tom, čo sa deje v práci? Prípadne len chcete, aby vám aplikácia dala vedieť, keď bude mať hotové nejaké reporty a štatistiky? Využite funkciu push notifikácií a uistite sa, že nikdy neprídete o nič dôležité.
Aplikácia Biometric poskytuje dva režimy, tmavý a svetlý, ktoré zvyšujú používateľský komfort. Oba sú charakteristické tým, že sú veľmi praktické, dobre sa na ne pozerá a tlačidlá aj text sú čitateľné, takže pri práci nič neprehliadnete.
V rámci dizajnu netreba zabúdať ani na to, že aplikáciu si môžete upraviť do korporátnych farieb. Tým efektívne podporíte firemnú identitu.
Aplikácia na evidenciu dochádzky je kompatibilná s tými najpoužívanejšími operačnými systémami vrátane iOS a Android. Máte istotu, že pri používaní nebude robiť žiadne problémy a do mobilu si ju bude môcť stiahnuť každý zamestnanec.
Potrebujete do systému nahrať dovolenkový lístok, potvrdenie od lekára, faktúry alebo iné dokumenty? Aj na tento úkon je ideálna mobilná aplikácia. Namiesto náročného a zdĺhavého skenovania papierov, ich ukladania do počítača a následného vkladania do systému stačí využiť fotoaparát telefónu, dokument odfotiť a rovno ho nahrať.
Mobilná aplikácia poskytuje rovnaké funkcie ako webové rozhranie. To znamená, že prostredníctvom nej môžete:
Jednotlivé úkony môžete robiť odkiaľkoľvek – z home office, pracovnej cesty či terénu. Jediné, čo na to budete potrebovať, je pripojenie na internet.
Napíšte nám