dochádzkový systém

Flexibilná evidencia
a správa dochádzky
zamestnancov

300+

zabezpečených
vstupných systémov

100%

riešení šitých na mieru
potrebám zákazníka

8 hod.

úspora času pri
administratívnej práci

7%

ročná úspora nákladov
na administráciu

24/7

technická podpora
a prístup k systému
Komplexný dochádzkový systém s prístupom kdekoľvek, 24/7. Všetky potrebné funkcie na jednom mieste. Evidencia dochádzky biometriou, mobilnou aplikáciou alebo vstupnou kartou, schvaľovanie dovoleniek, exporty do mzdových systémov a mnoho ďalšieho. Systém, ktorý zlepší plánovanie a produktivitu vášho HR.
Firmy, ktoré používajú
riešenia Biometric
Ako systém funguje

Dochádzka v mobilnej
aplikácii

• Prístup k dochádzkovým údajom 24/7
• Evidencia dochádzky odkiaľkoľvek, aj počas pracovnej cesty
• Rýchla komunikácia medzi zamestnancami a manažmentom
• Kontrola pracovného času, prístup k štatistikám
• Žiadosti o dovolenku, home office, pracovné voľno...
• PUSH notifikácie

Zdieľanie a obeh dokladov zamestnancov

• Rýchle odosielanie a schvaľovanie súborov
• Doklady a faktúry pre účtovníctvo
• Potvrdenia o návšteve lekára, PN, OČR
• Žiadosti o dovolenku a pracovné voľno
• Dochádzka a interné dokumenty

Interaktívny dashboard
a pokročilé funkcie

• Jednoduché schvaľovanie dovoleniek, PN a ďalšie
• Integrácia s firemným e-mailom a kalendárom
• Zdieľanie dokumentov zamestnancami
• Podrobné prehľady a reporty
• Možnosť prispôsobiť vašim potrebám
Vyskúšajte demo verziu

Rýchle a jednoduché exporty do väčšiny mzdových systémov

Všetky dostupné mzdové systémy
Amulet, ANASOFT, Asseco, Athos, BarIS, Callio Gastro, CES, CITO, Codex, CoraGeo, CRIF, DataCentrum, DatalockW, eHuman (HOUR), Ellall Soft, EMEL, ERP KARAT, Humanet, Fenix, Garis, Helios Orange, Hoblapech, Human Hour, Karat, Kros Olymp, KS mzdy, Magma ERP, MARS SVK, Microsoft Dynamics NAV, Minerva PaM, MK-Soft, MoneyS3, MRP, Noris, Nugget, Optimal, PaM SOMI, Pamica, PERM 3, ProCes WISP, PROLUC, Prytanis, QI, RCC, SAMO, SAP, Softip, SOMI, SPIN, Sunsoft, TeamSoft, Tomifa, UP Slovensko, Vema, WinPAM

80%

úspora času pri príprave
miezd zamestnancov

API

automatizovaný import
aj export údajov

3 kliky

pre získanie komplexného
exportného súboru

99%

zníženie chybovosti pri spracúvaní dochádzky
Výhody systému Biometric

Efektívna prácu s dochádzkou

Vďaka intuitívnemu rozloženiu prvkov v systéme, automatizácií, elektronického schvaľovania, či obehu dokladov (a v neposlednom rade efektívneho zaškolenia) je priemerná úspora času stráveného pri administratíve dochádzkového systému radikálne efektívnejšia a kratšia. Podľa našich prieskumov je to v priemere 8 hodín mesačne, v závislosti od veľkosti organizácie a oddelenia spracovávajúceho agendu. Spravidla, čím je pôvodný spôsob značenia dochádzky historickejší, alebo až analógový (dochádzková kniha, prípadne excel), tak táto úspora môže byť až v násobkoch. Čas je v tejto rovnici iba polovica nákladu, pretože voľné kapacity zamestnancov, alebo prostriedkov môže zamestnávateľ preinvestovať do rozvoja spoločnosti.
Jedným z dvoch pilierov našej spoločnosti je bezpečnosť dát a ich spracovanie. Veľa konkurenčných systémov má súlad s GDPR v polohe „vyhovujúci“ (approved), avšak to znamená iba akúsi pseudo-anonymizáciu. V riešení nájdete GDPR checker, ktorý sa nastavuje individuálne a v reálnom čase kontroluje a loguje zmeny na osobných údajoch, prípadne ich zatvára, aby sa vylúčil nechcený, alebo neoprávnený zásah nepovolanou osobou. Okrem GDPR checkeru naša dochádzka obdržala certifikáciu ISO 27001 (a 27017, 27 018 a 27 701 – ktorá je vyslovene o GDPR). Zabezpečenie systému je pravidelne potvrdzované penetračnými testami.
Sme duševným vlastníkom nášho softwaru a rovnako vyvíjame aj vlastný firmware do zariadení. Pri 2000+ spokojných zákazníkoch je flexibilita riešenia nie len očakávaná, ale aj nevyhnutná. Systém vieme upravovať podľa potreby, doprogramovávať nové funkcionality a celý systém prispôsobiť, či už po HW, alebo SW stránke zákazníkovi.
Vďaka najmodernejším technológiám a inováciám v oblasti technológií je presnosť výstupných dát zásadným faktorom dochádzkového systému. Či už sa jedná o export do mzdového systému, kontrolu prístupov, logovanie zmien v systéme až po presnú evidenciu zamestnancov v budove. Rozumieme, že čas sú peniaze, preto je výsostne dôležité, aby ste sa vedeli spoľahnúť na systém, partnera a podporu počas celej doby služby.
Evidenciu dochádzky ukladá zákon, nie je to svojvoľný výmysel zamestnávateľa. Cieľom dochádzky tak nie je šikanovať zamestnancov, ale nastaviť jasné pravidlá. Systém umožňuje od benevolentného nastavenia, až po veľmi prísne. Dokonca aj v jednej databáze môže byť viacero súborov pravidiel. Vďaka mobilnej aplikácii a zamestnaneckému profilu vedia zamestnanci kontrolovať svoj reálne odpracovaný čas a vďaka zasielaniu žiadostí, nahrávaniu súborov (prípadne objednávania stravy) a možnosti odsúhlasiť dochádzku, radikálne zefektívňujú potrebu chodiť za manažérmi a na personálne oddelenie. Mnoho vecí tak vybavia aj z pohodlia domova, ako napríklad žiadosť o dovolenku, či lekára.
Náš systém sa neustále zlepšuje, ako zapracovávame nové funkcionality a prehľady pre vedenie a HR oddelenia. Každý prehľad sa dá exportovať. Okrem exportu dochádzkových listov, manažérskeho prehľadu s voliteľnými premennými, exportov ku gastrolístkom, je možné priamo zo systému prenášať dochádzkové dáta do mzdových systémov. A to pomocou exportného súboru, ktorý generuje dochádzkový systém, alebo aj za použitia API. Navyše, ak by ste potrebovali prehľad, alebo report na ktorý sme my nemysleli a dáta sú v systéme, je možné vytvoriť vlastný Excel report na mieru.
Množstvo úkonov, ktoré sa kedysi robili proti podpisu osobne, alebo odovzdaním dokladu, ako je napríklad faktúra, alebo potvrdenie od doktora a podobne, mali spoločného menovateľa v nevýhode. A tým je nutnosť zamestnanca, alebo vedúceho pracovníka sa navzájom „naháňať“. Táto agenda v našom systéme odpadá, všetko je elektronické. Či už schválenie dovolenky, služobnej cesty, alebo lekára. Rovnako nahrávanie dokladov k absencii v digitálnom formáte, alebo za použitia mobilnej aplikácie aj fotografie (z oboch strán dokladu). Dátový formát neobmedzujeme, takže v prípade potreby môžete nahrať aj zvukový záznam, alebo akýkoľvek súbor. Navyše aj schvaľovanie dochádzky môže byť elektronické, čo ocenia najme väčšie spoločnosti, kde „obiehať“ stovky zamestnancov, aby podpísali dochádzkový list, je agenda sama o sebe na niekoľko dní pre niekoľko ľudí. Pritom v našom systéme je to otázka minút.

Evidencia dochádzky
biometriou

Umiestnenie dochádzkovéých terminálov navrhneme a zrealizujeme vo vašej firme na strategických miestach, tak aby bolo prihlásenie a odhlásenie zamestnancov rýchle a jednoduché. Príchod a odchod je zaznamenávaný pomocou biometrického skenovania, čo zaručuje presnosť a efektivitu pri evidencii pracovného času.
Biometrické terminály

Dochádzkový systém

Vyberte si najlepší plán

Dochádzkový systém Biometric je pre každého, kto hľadá spoľahlivé a bezpečné riešenie. Zvoľte si také riešenie pre správu dochádzky, ktoré vám najviac vyhovuje.

Free

Bezplatne

Riešenie pre začínajúce spoločnosti alebo živnostníkov. Bezplatný balík s možnosťou neskoršieho rozšírenia.

Bez nákladov na prevádzku

Do 5 zamestnancov

Nastavenia oddelení

Reporty

Prerušenia

Evidencia príplatkov

E-mail - technická podpora

6 mesačný archív dát

Basic

základný balík

Základné funkcie, dostačujúce pre nenáročných zákazníkov a firmy, ktoré nepotrebujú sofistikované riešenie.

Výhodná cena

Všetky funkcie z balíka Free

Žiadankový systém

Mobilná aplikácia

Virtuálny terminál

Tlačové zostavy

Neobmedzená archivácia dát

UPTIME 98,5%

Biznis

Obľúbený

Skvelý výkon za priaznivú cenu, ktorý obsahuje všetky potrebné štandardné funkcie uspokojí takmer každého.

Najlepší pomer cena/výkon

Všetky funkcie z balíka Basic

Export do mzdového systému

PUSH notifikácie

Elektronický obeh dokladov

Plánovanie a kalendár

Diverzifikácia oprávnení

 

Profi

Pre náročných

Najlepšie riešenie na Slovenskom trhu. Funkcie obsiahnuté v balíku uspokoja aj tých najnáročnejších zákazníkov.

To najlepšie čo máme

Všetky funkcie z balíka Biznis

Neobmedzený počet užívateľov

API

Konto pracovného času

GDPR checker

Pohotovosti/príslužby

Interaktívne PUSH notifikácie

Geofencing

Modelové situácie

Biometric pomáha desiatkam firiem z rôznych odvetví. Pozrite si naše realizácie podľa zameraní, ktoré by Vás mohli zaujímať.
Pozrieť všetky kategórie

Najčastejšie otázky

Naše riešenie je v cloude, takže základ pre správne fungovanie je funkčný internet. Ďalej je to už otázka preferencií zákazníka. Dochádzka môže byť plnohodnotná s bezkontaktnými, alebo biometrickými terminálmi, ktoré budú pripojené do siete. V portfóliu máme terminály vhodné pre reprezentatívne priestory, ale aj do náročných podmienok, prípadne exteriérov s IP a IK krytím. Súčasťou riešenia je však aj mobilná aplikácia a webové rozhranie na počítači, takže to môže byť aj bez zariadení a to aj za použitia geofencingu. Riešenie bez zariadení využijú najmä profesie, ktoré majú zamestnancov v teréne, alebo na homeoffice.
Vďaka tomu, že riešenie je v cloude, tak je možné prácu mimo pracoviska (homeoffice, terén) evidovať pomocou mobilnej aplikácie, alebo rozhrania pre počítače. Záleží na miere dôvery zamestnávateľa voči zamestnancovi, ako prísne je vyžadovaná kontrola. Je možné využiť lokalizáciu, ktorá spraví „bod“ na mape vďaka GPS pri stlačení prerušenia. Prípadne nastaviť geofencing, kde zamestnávateľ „nakreslí“ rádius ma mapách, napríklad okolo predsunutého pracoviska, stavby, alebo nahláseného miesta zdržovania sa. Pokiaľ zamestnanec nebude v tomto rádiuse, aplikácia mu neumožní zadávať žiadne prerušenia (práca – príchod a pod.). Navyše, ak je vyžadovaná ešte vyššia kontrola, je možné pri každom zadaní prerušenia vyžiadať fotografiu, či už na počítači, alebo v mobilnej aplikácii.
Rozpis funkcionalít balíkov aj s vysvetlivkami nájdete na tomto odkaze {hypertext na balíky}. Odporúčame však kontaktovať Vášho obchodného zástupcu pre konzultáciu a správny výber balíka na mieru.
Samozrejme. Možností je viac, či už za pomoci mobilnej aplikácie, alebo webového rozhrania. Za určitých okolností je možné dochádzku evidovať aj pomocou čítačiek na turnikete.
Áno, všetko je otázka nastavenia, akú má zákazník predstavu. Naši konzultanti počas implementácie majú naštudovaný prípad zákazníka a spoločne s povereným zamestnancom tvoria nastavenia na mieru. V systéme je možné nastaviť aj schvaľovanie nadčasov po predchádzajúcej žiadosti a aj ich následné spracovanie. Hlavnou úlohou dochádzkového systému je presná evidencia časov. To je naša „mena“. Opäť záleží na nastaveniach. Napríklad, ak si zamestnávateľ praje nejakú formu zaokrúhľovania, či už negatívneho, alebo pozitívneho, tak presný čas „pípnutia“ sa na termináloch, alebo v mobilnej aplikácii je vždy zaznamenaný v systéme.

Zaujal vás systém Biometric, alebo
máte ďalšie otázky?

Vašu firmu vnímame ako celok, navrhneme Vám a pripravíme komplexné riešenia pre optimalizáciu pracovných procesov, evidenciu zamestnancov, či kontrolu pohybu a zabezpečenie priestorov firmy. Prostredníctvom nami navrhnutých a vyvinutých inovatívnych systémov zefektívnime podnikanie v rôznych oblastiach.
BIOMETRIC, spol. s r.o.
Rovniankova 2, 851 02 Bratislava
IČO: 43 874 801
DIČ: 2022498731
IČ DPH: SK2022498731
AI Asistent
Zdravím! Ako Vám môžeme pomocť?
© 2023 BIOMETRIC, spol. s r.o.
crossmenuchevron-down