Spravujte dochádzkový systém aj v mzdovom systéme

Dátum: 24. júla 2023

Evidencia dochádzky je dôležitým procesom pre každú spoločnosť. Okrem toho, že vedúcim oddelení umožňuje efektívne plánovať viaceré pracovné procesy, uľahčuje aj výpočet miezd. Namiesto ručného prepisovania jednotlivých údajov z dochádzkového systému do toho účtovného je však k dispozícii možnosť integrácie, ktorá so sebou prináša veľa výhod.

Jednoduché prepojenie dvoch systémov

Používanie dochádzkového a mzdového systému spolu je výhodné, praktické a efektívne. Šetrí čas a zamedzuje tvorbe chýb. Celý proces prepojenia je jednoduchý, a to najmä z toho dôvodu, že ho nemusíte riešiť sami. V Biometric vyriešime všetko za vás. Poskytneme vám tak komplexné podnikové riešenie, ktoré vám bude slúžiť dlhé roky.

Dochádzkový systém Biometric je univerzálny. Prepojiť sa dá s mnohými účtovnými nástrojmi vrátane Kros Olymp, Microsoft Dynamics NAV, Athos, Noris, Softip, VEMA, TeamSoft, Garis, Fenix či Helios. Máte teda istotu, že vyhovie všetkým vašim technickým požiadavkám.

Plusom dochádzkového systému je aj to, že okrem možnosti integrácie s účtovnými programami poskytuje desiatky dodatočných funkcií. K nim sa radia:

  • jednoduchá evidencia dochádzky,
  • možnosť individuálnych záznamov pre zamestnancov,
  • podpora dovoleniek, sviatkov a pracovného voľna,
  • denné prehľadné reporty,
  • výstupy v univerzálom formáte XLS (Microsoft Excel)
  • automatické generovanie mesačných reportov,
  • evidencia skorších alebo neskorších príchodov/odchodov,
  • monitorovanie aktivít zamestnanca, a veľa ďalšieho.

Samozrejmosťou je aj prehľadná mobilná aplikácia, ktorá zjednodušuje evidenciu dochádzky a manažérom alebo majiteľom spoločnosti umožňuje kontrolu zamestnancov odkiaľkoľvek.

Výhody integrácie mzdového a dochádzkového systému

Keď sa rozhodnete pre prepojenie mzdového a dochádzkového systému, získate všetky tieto výhody:

Minimálne riziko vzniku chýb

Prepojenie dochádzkového systému so mzdovým zjednodušuje prácu, pretože programy si medzi sebou posielajú dôležité informácie. Odpadá tak nutnosť ručného prepisovania dát, ktoré by mohlo viesť k vzniku rôznych chýb a nezrovnalostí. 

Výpočet miezd je vo výsledku presnejší. Nehovoriac o tom, že sa znižuje administratívne zaťaženie oddelenia personalistiky, resp. iného oddelenia alebo zamestnancov zodpovedných za mzdy.

Jednoduché používanie

Moderné dochádzkové systémy, ku ktorým sa radí aj Biometric, sú jednoduché na používanie. Známe sú prehľadným webovým rozhraním, kde v priebehu niekoľkých sekúnd nájdete všetky potrebné funkcie. Po prepojení so mzdovým systémom by preto nemali robiť problém žiadnemu zamestnancovi.

Šetrenie času

Mzdový systém, ktorý je priamo napojený na systém dochádzky, dokáže urobiť veľa pracovných úkonov za vás alebo vašich pracovníkov. Efektívne tak šetrí váš čas, ktorý môžete investovať do iných pracovných činností.

Prispôsobenie podľa potrieb

Mzdový aj dochádzkový systém viete nastaviť podľa potrieb podniku. Sami si v ňom zvolíte sadzby za prácu počas bežného pracovného dňa, víkendu alebo za nadčas, prípadne si vytvoríte rôzne pracovné šablóny. Nechýbajú ani ďalšie dodatočné funkcie odvíjajúce sa od použitej technológie.

Transparentnosť

Integrácia dochádzkového systému so mzdovým poskytuje manažérom či personálnemu oddeleniu lepší prehľad o dochádzke zamestnancov a o spôsoboch ich práce. To umožňuje ľahšiu identifikáciu trendov a uľahčuje plánovanie pracovných úloh, čím sa zvyšuje celková produktivita práce.

Naše ďalšie články

Aké typy turniketov poznáme?
Premýšľate, že si na zabezpečenie vstupu do firmy alebo iného priestoru zaobstaráte turnikety? V tom prípade by ste mali vedieť, že existuje veľké m...
Ako fungujú turnikety?
Medzi základné bezpečnostné systémy, ktoré môžete využiť vo svojej firme, patria turnikety. Tie sú charakteristické vysokou úrovňou spoľahlivosti...
1 2 3 8

Napíšte nám

Chcete vedieť viac?

Chcete vedieť viac o našich službách alebo produktoch? Zanechajte nám odkaz a radi vám zodpovieme vaše otázky, či vypracujeme cenovú ponuku.
Kontaktovať nás môžete aj tu:

+421 221 025 460
obchod@biometric.sk
Napíšte nám
Vašu firmu vnímame ako celok, navrhneme Vám a pripravíme komplexné riešenia pre optimalizáciu pracovných procesov, evidenciu zamestnancov, či kontrolu pohybu a zabezpečenie priestorov firmy. Prostredníctvom nami navrhnutých a vyvinutých inovatívnych systémov zefektívnime podnikanie v rôznych oblastiach.
BIOMETRIC, spol. s r.o.
Rovniankova 2, 851 02 Bratislava
IČO: 43 874 801
DIČ: 2022498731
IČ DPH: SK2022498731
© 2023 BIOMETRIC, spol. s r.o.
crossmenu