Zníženie nákladov v HR pomocou dochádzkového systému. Kde všade vie firma ušetriť?

Dátum: 3. januára 2024

Dochádzkové systémy sú výbornými pomocníkmi pre malé aj veľké firmy. Umožňujú sledovať, evidovať a vyhodnocovať dochádzku, zabraňujú podvodom pri jej evidencii a bez akýchkoľvek problémov sa dajú prepojiť s inými systémami. Okrem toho sa tiež veľmi jednoducho ovládajú a pomôžu vám ušetriť desiatky až stovky eur. Kde všade pomocou nich viete znížiť výdavky a ako na to?

Automatické reporty

Moderný dochádzkový systém dokáže z dát, ktoré získa, tvoriť prehľadné výstupy v univerzálnom formáte .xls (Microsoft Excel). Tie sú kľúčové napríklad pri tvorbe miezd alebo kontrole dochádzky zamestnanca.

Výhodou automatických reportov je to, že sa o všetko stará systém. Vy alebo vaši zamestnanci vďaka tomu ušetríte čas, ktorý môžete investovať do iných pracovných úloh alebo povinností.

Informácie, ktoré sa budú nachádzať v jednotlivých reportoch, si zvolíte sami. Výstupy tak nebudú zbytočne komplikované a budú obsahovať skutočne to, čo potrebujete. Nehovoriac o tom, že si ich tvorbu viete naplánovať. Systém vám ich môže robiť raz do mesiaca, napríklad na jeho konci, bez toho, aby ste mu tento príkaz opakovane zadávali.

Rýchla kontrola dochádzky

Aby ste mali prehľad o tom, čo sa vo firme deje, raz za čas je potrebné skontrolovať dochádzku zamestnancov. Podľa toho budete vedieť, kto chodí pravidelne do kancelárie a naopak, kto pracuje hlavne z domu. Skontrolovať môžete tiež skoré alebo neskoré príchody a odchody, prestávky a ďalšie detaily.

Kontrola dochádzky je vďaka moderným systémom rýchla. Hotovú ju budete mať do niekoľkých minút. Môžete ju preto urobiť vy sami, čím ušetríte na pracovnej sile. Prípadne o to môžete požiadať zamestnanca HR, ktorý má na starosti niečo iné. Kontrola mu nezaberie veľa času, takže ju veľmi jednoducho zmestí do svojho pracovného harmonogramu.

Jednoduché používanie

Používanie najnovších dochádzkových systémov je ľahké. Zamestnanci si na ne zvyknú už za pár dní, pričom k nim nebudú potrebovať náročné a zdĺhavé školenia. A síce sa zdá, že ide o malý detail, aj ten vám pomôže ušetriť

Pravdou totižto je, že v minulosti si systémy vyžadovali niekoľkohodinové školenia, po ktorých nasledovali dni či týždne, kedy sa zamestnanci učili, ako s nimi pracovať v praxi. To komplikovalo mnohé procesy a ovplyvňovalo pracovné výsledky.

Maximálne zabezpečenie

Pre dochádzkové systémy je samozrejmosťou aj vysoké zabezpečenie, ktoré zaisťuje, že citlivé dáta zostanú vo firme a nedostanú sa do nesprávnych rúk. Vďaka tomu nemusíte hľadať dodatočné riešenie, ktoré by predstavovalo ďalšie náklady.

Jednoduché prepojenie s iným systémom

Dochádzkový systém od Biometric bez akýchkoľvek problémov prepojíte s inými systémami. Urýchlite tak desiatky pracovných procesov a zvýšite bezpečnosť firmy. Najpraktickejšie je prepojenie s prístupovým systémom, ktorý zaisťuje ochranu pred nepovolenými vstupmi a zároveň poskytuje možnosť kontroly v zabezpečenom areáli.Prepojenie s iným systémom nie je komplikované ani finančne náročné. Nehovoriac o tom, že vás nemusí vôbec trápiť. O všetko sa postarajú profesionáli, ktorí vám systémy nainštalujú a spustia.

Naše ďalšie články

1 2 3 12

Napíšte nám

Chcete vedieť viac?

Chcete vedieť viac o našich službách alebo produktoch? Zanechajte nám odkaz a radi vám zodpovieme vaše otázky, či vypracujeme cenovú ponuku.
Kontaktovať nás môžete aj tu:

+421 221 025 460
obchod@biometric.sk
Napíšte nám
Vašu firmu vnímame ako celok, navrhneme Vám a pripravíme komplexné riešenia pre optimalizáciu pracovných procesov, evidenciu zamestnancov, či kontrolu pohybu a zabezpečenie priestorov firmy. Prostredníctvom nami navrhnutých a vyvinutých inovatívnych systémov zefektívnime podnikanie v rôznych oblastiach.
BIOMETRIC, spol. s r.o.
Rovniankova 2, 851 02 Bratislava
IČO: 43 874 801
DIČ: 2022498731
IČ DPH: SK2022498731
© 2023 BIOMETRIC, spol. s r.o.
crossmenu