Prinášame nové Cloudové rozhranie. Zistite, aké výhody Vám prinesie.

Kategória:
Dátum: 28. marca 2022
Čo je Cloud?

Cloud je naše najnovšie a najlepšie riešenie pre správu dochádzky a ďalšej agendy zamestnancov pre Vaše podnikanie. Vďaka cloudovému riešeniu všetky vaše starosti s dochádzkovým systémom outsourcujete na nás. To znamená, že vy už nemusíte vynakladať svoju energiu a čas na starostlivosť o celý systém, ale môžete sa sústrediť len na potrebnú prácu v ňom, pre ktorú je navrhnutý a určený. 

S cloudom získate sto percentnú starostlivosť o Váš systém, pretože my sa staráme  o jeho chod a celú bezpečnosť.

Výhody cloudového riešenia

Ak by sme riešenie mali definovať len troma slovami, použili by sme - flexibilita, inteligencia, bezpečnosť. Tieto slová najviac vystihujú naše nové riešenie, na ktorom sme pracovali dlhé mesiace, aby sme spojili to najlepšie z dochádzkového systému a ponúkli vám ďalšiu pridanú hodnotu. 

Čo teda s riešením Cloud získate?

Vysoký výkon | Všetky svoje dáta máte k dispozícii kedykoľvek - 24 hodín, sedem dní  v týždni, kdekoľvek sa práve nachádzate. Nepotrebujete už vlastné servery, ktorých obstaranie a údržba môžu byť technicky aj finančne náročné. Systém tak používate bez starosti o jeho funkčnosť. Plynulý chod, dostupnosť a vysoký výkon zabezpečíme u nás v Biometric.

Vyššia bezpečnosť | Bezpečnosť vašich dát je pre nás vždy prvoradá. Na ich ochranu a zabezpečenie preto vynakladáme množstvo úsilia a prostriedkov. Všetky dáta sú  šifrované a pravidelne zálohované, čo zaručuje ich najvyššiu možnú bezpečnosť.

Flexibilita | Vstup do systému môžete vykonať na akomkoľvek zariadení s prístupom na internet (PC, notebook, tablet, smartphone), teda už nie ste viazaní výlučne na svoje pracovisko. Samozrejmosťou je mobilná aplikácia, ktorá vám poskytne ešte viac možností a vyšší komfort pre evidenciu a správu dochádzky.

Ešte viac výhod s mobilnou aplikáciou

Aby sme našim zákazníkom poskytli to najlepšie možné riešenie, súčasťou cloudu je aj nová mobilná aplikácia. Ide o inovatívny nástroj, ktorý ponúka úplne nové možnosti pri evidencii a správe dochádzky mimo pracoviska. Aplikácia predstavuje veľmi šikovný nástroj pri home office, služobnej ceste, či práci v teréne.

  • Evidencia dochádzky bez terminálu
  • Kontrola a oprava dochádzky odkiaľkoľvek
  • Žiadosti a správa dovoleniek
  • Nahrávanie a zdieľanie dokumentov do systému

Cloudový systém  ocení každý podnikateľ, ktorý si váži svoj čas a efektivita práce je pre neho dôležitá aj u zamestnancov. Riešenia, ktoré sami vyvíjame optimalizujú pracovné procesy a zároveň zvyšujú bezpečnosť pri evidencii a správe dochádzky a inej agendy zamestnancov. 

Vieme, že každá spoločnosť má svoje vlastné špecifiká. Preto je u nás štandardom, že riešenie vždy navrhneme a upravíme podľa individuálnych potrieb zákazníka.

Buďte informovaný o novinkách a akciách medzi prvými

Napíšte nám Váš e-mail a získajte informácie priamo do svojej schránky
Vaše osobné údaje sú spracované v súlade s našim Zásadami na ochranu osobnych údajov

Naše ďalšie články

Napíšte nám

Máte nejaké otázky alebo chcete vedieť viac o našich produktoch? 
Zanechajte nám odkaz alebo napíšte mail na info@biometric.sk 
a my Vám radi poskytneme všetky informácie.
Kontaktovať nás môžete aj tu:

+421 221 025 460
obchod@biometric.sk
Vašu firmu vnímame ako celok, navrhneme Vám a pripravíme komplexné riešenia pre optimalizáciu pracovných procesov, evidenciu zamestnancov, či kontrolu pohybu a zabezpečenie priestorov firmy. Prostredníctvom nami navrhnutých a vyvinutých inovatívnych systémov zefektívnime podnikanie v rôznych oblastiach.
BIOMETRIC, spol. s r.o.
Rovniankova 2, 851 02 Bratislava
IČO: 43 874 801
DIČ: 2022498731
IČ DPH: SK2022498731
© 2022 BIOMETRIC, spol. s r.o.
crossmenu