Prinášame nové Cloudové rozhranie. Zistite, aké výhody Vám prinesie.

Kategória:
Dátum: 28. júna 2022

Cloud je naše najnovšie a najlepšie riešenie pre správu dochádzky a ďalšej agendy zamestnancov pre Vaše podnikanie. Vďaka cloudovému riešeniu všetky vaše starosti s dochádzkovým systémom outsourcujete na nás. To znamená, že vy už nemusíte vynakladať svoju energiu a čas na starostlivosť o celý systém, ale môžete sa sústrediť len na potrebnú prácu v ňom, pre ktorú je navrhnutý a určený. 

S cloudom získate sto percentnú starostlivosť o Váš systém a riešenia, pretože my sa staráme  o jeho chod a celú bezpečnosť.

Výhody cloudového riešenia

Ak by sme riešenie mali definovať len troma slovami, použili by sme - flexibilita, inteligencia, bezpečnosť. Tieto slová najviac vystihujú naše nové riešenie, na ktorom sme pracovali dlhé mesiace, aby sme spojili to najlepšie z dochádzkového systému a ponúkli vám ďalšiu pridanú hodnotu. 

Čo teda s riešením Cloud získate?

Vysoký výkon | Všetky svoje dáta máte k dispozícii kedykoľvek - 24 hodín, sedem dní  v týždni, kdekoľvek sa práve nachádzate. Nepotrebujete už vlastné servery, ktorých obstaranie a údržba môžu byť technicky aj finančne náročné. Systém tak používate bez starosti o jeho funkčnosť. Plynulý chod, dostupnosť a vysoký výkon zabezpečíme u nás v Biometric.

Vyššia bezpečnosť | Bezpečnosť vašich dát je pre nás vždy prvoradá. Na ich ochranu a zabezpečenie preto vynakladáme množstvo úsilia a prostriedkov. Všetky dáta sú  šifrované a pravidelne zálohované, čo zaručuje ich najvyššiu možnú bezpečnosť.

Flexibilita | Vstup do systému môžete vykonať na akomkoľvek zariadení s prístupom na internet (PC, notebook, tablet, smartphone), teda už nie ste viazaní výlučne na svoje pracovisko. Samozrejmosťou je mobilná aplikácia, ktorá vám poskytne ešte viac možností a vyšší komfort pre evidenciu a správu dochádzky.

Ešte viac výhod s mobilnou aplikáciou

Aby sme našim zákazníkom poskytli to najlepšie možné riešenie, súčasťou cloudu je aj nová mobilná aplikácia. Ide o inovatívny nástroj, ktorý ponúka úplne nové možnosti pri evidencii a správe dochádzky mimo pracoviska. Aplikácia predstavuje veľmi šikovný nástroj pri home office, služobnej ceste, či práci v teréne.

  • Evidencia dochádzky bez terminálu
  • Kontrola a oprava dochádzky odkiaľkoľvek
  • Žiadosti a správa dovoleniek
  • Nahrávanie a zdieľanie dokumentov do systému

Cloudový systém  ocení každý podnikateľ, ktorý si váži svoj čas a efektivita práce je pre neho dôležitá aj u zamestnancov. Riešenia, ktoré sami vyvíjame optimalizujú pracovné procesy a zároveň zvyšujú bezpečnosť pri evidencii a správe dochádzky a inej agendy zamestnancov. 

Vieme, že každá spoločnosť má svoje vlastné špecifiká. Preto je u nás štandardom, že riešenie vždy navrhneme a upravíme podľa individuálnych potrieb zákazníka.

Naše ďalšie články

Aké typy turniketov poznáme?
Premýšľate, že si na zabezpečenie vstupu do firmy alebo iného priestoru zaobstaráte turnikety? V tom prípade by ste mali vedieť, že existuje veľké m...
Ako fungujú turnikety?
Medzi základné bezpečnostné systémy, ktoré môžete využiť vo svojej firme, patria turnikety. Tie sú charakteristické vysokou úrovňou spoľahlivosti...
1 2 3 8

Napíšte nám

Chcete vedieť viac?

Chcete vedieť viac o našich službách alebo produktoch? Zanechajte nám odkaz a radi vám zodpovieme vaše otázky, či vypracujeme cenovú ponuku.
Kontaktovať nás môžete aj tu:

+421 221 025 460
obchod@biometric.sk
Napíšte nám
Vašu firmu vnímame ako celok, navrhneme Vám a pripravíme komplexné riešenia pre optimalizáciu pracovných procesov, evidenciu zamestnancov, či kontrolu pohybu a zabezpečenie priestorov firmy. Prostredníctvom nami navrhnutých a vyvinutých inovatívnych systémov zefektívnime podnikanie v rôznych oblastiach.
BIOMETRIC, spol. s r.o.
Rovniankova 2, 851 02 Bratislava
IČO: 43 874 801
DIČ: 2022498731
IČ DPH: SK2022498731
© 2023 BIOMETRIC, spol. s r.o.
crossmenu