Kontrola dochádzky zamestnancov je dnes oveľa jednoduchšia, ako v minulosti. Celý proces výrazne uľahčujú moderné dochádzkové systémy, ktoré poskytujú množstvo praktických funkcií. Jednou z nich je aj monitoring prostredníctvom smartfónu. Aké všetky výhody má toto riešenie a prečo by ste ho mali určite vyskúšať?
Najnovšie dochádzkové systémy, medzi ktoré patrí aj Biometric, sú charakteristické vysokou spoľahlivosťou a praktickosťou. Okrem sledovania dochádzky majú veľa ďalších funkcií, ako napríklad:
Dochádzkový systém má klasické rozhranie pre počítače. Cez to si viete prezerať všetky informácie o zamestnancoch, na základe ktorých môžete vypočítať napríklad mzdy alebo odmeny. Nevýhodou počítačového systému je to, že nie je tak praktický. Počítač či notebook nemáte vždy pri sebe.
Práve preto vznikla mobilná aplikácia, ktorú si môžete otvoriť kedykoľvek a kdekoľvek. Jediné, čo na ňu budete potrebovať, je internetové pripojenie.
Mobilná aplikácia pracuje veľmi podobne ako klasické počítačové rozhranie. Nájdete v nej všetky potrebné funkcie, ktoré vám dovoľujú sledovať aktivitu zamestnancov. Tie sú prakticky zoradené v menu, takže vám ich hľadanie nezaberie príliš veľa času.
Aplikácii nechýba intuitívne ovládanie a prehľadný dizajn. Ten si môžete prispôsobiť presne podľa svojich predstáv. Zvoliť sa dá tmavý alebo svetlý režim. Prípadne si vyberte možnosť nastavenia firemných farieb.
Aplikácia má aj ďalšie výhody. K nim sa radia push notifikácie, ktoré oceníte, ak chcete byť neustále v centre diania. Informovať vás budú o príchode aj odchode zamestnancov, žiadosti o dovolenku a mnohých ďalších novinkách. V prípade potrieb tak môžete okamžite zareagovať.
Prepojenia mobilnej aplikácie s počítačovým systémom sa nemusíte báť. O všetko sa postarajú odborníci z Biometric. Tí vám systém nielenže nainštalujú, ale taktiež vysvetlia, ako funguje.
Mobilná aplikácia dochádzkového systému nie je určená len pre zamestnávateľov. Stiahnuť si ju môžu aj zamestnanci. Tí ju využijú hlavne na evidenciu dochádzky odkiaľkoľvek – z kancelárie, terénu aj z home office. Ďalej cez ňu môžu žiadať o dovolenku alebo návštevu lekára, čím sa celý proces komunikácie urýchli a zjednoduší.
Zamestnanecká aplikácia taktiež umožňuje nahrávať rôzne dokumenty ako sú potvrdenia od lekára, dovolenkové lístky, faktúry a veľa ďalšieho. Plus, zamestnanci si cez ňu môžu objednávať a vyberať obedy. Nie sú tak odkázaní len na nahlasovanie cez kiosk či počítač.
Moderné dochádzkové systémy môžu na prvý pohľad vyzerať príliš komplikovane a náročne. Pravdou však je, že fungujú oveľa jednoduchšie ako rôzne iné staršie riešenia. Na ich používanie si preto zvyknete vo veľmi krátkom čase. Dajte jednému z nich šancu a zabráňte vzniku zbytočných chýb, ktoré by mohli viesť napríklad k nesprávnemu výpočtu miezd alebo odmien.
Napíšte nám