Servisná linka
Aktualizácie
V závislosti od typu produktu a rozsahu zmien
Obdržíte všetky aktualizácie zakúpeného produktu vydané v období od zakúpenia licencie k danému produktu alebo predplatné zákazníckej podpory do konca roka 2016 (v rámci verzie/verzií roka 2016), resp. do vydania ďalšieho upgrade. Jednotlivé aktualizácie sú zverejňované v Zákazníckom centre, príp. vydávané na aktualizačných CD (v závislosti na rozsahu zmien).
Telefonická podpora
V pracovných dňoch od 8.00 do 16.30 hodín
Pracovníci telefonickej podpory sú k dispozícii v pracovných dňoch od 8.00 do 16.30 hodín. V rámci skvalitňovania služieb zákazníkom môžu byť telefonické hovory monitorované.
E-mailová podpora
V závislosti od typu produktu a rozsahu zmien
Svoje otázky môžete zasielať na e-mail podpora@biometric.sk vyhradený pre zákaznícku podporu. Odpoveď obdržíte obratom alebo najneskôr do konca nasledujúceho pracovného dňa.
E-mailový spravodaj
Predpokladáme nepravidelné vydávanie zhruba raz mesačne.
Na e-mailovú adresu uvedenú vo svojom profile v Zákazníckom centre obdržíte všetky vydania elektronického informačného spravodaja.
Rozsah služieb
V závislosti od typu produktu a rozsahu zmien
Predmetom plnenia nie sú individuálne služby uvedené na https://www.biometric.sk/invividualne-sluzby.